Klachtenloket
Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening en komen we er samen niet uit? Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen over jouw diëtist. Dit is geregeld in de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Alle diëtisten van Balanza zijn aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici en daarmee bieden we een klachtenregeling via een onafhankelijke klachtenfunctionaris waar je met je klacht of geschil terecht kan.
Graag verwijzen we je naar de informatiefolder over de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Klik hier voor de folder “Ontevreden? Blijf er niet mee zitten”.
Dus heb je een klacht over-, of een geschil met een Balanza diëtist? Dan kun je via deze website Klachtenloket Paramedici de procedure volgen. Het klachtenloket is ook per mail of telefonisch bereikbaar: 030 310 09 29 (maandag en vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur) of via info@klachtenloketparamedici.nl.